آتی سازان

به نام ایزد یکتا

احترامآ، به استحضار می رساند شرکت آتی‌سازان از سال 1383 فعالیت خود را در حوزه صنعت آسانسور و پله‌برقی آغاز نموده و از آذر ماه 1385 به عضویت سندیکای آسانسور و پله‌برقی ایران درآمد. در ادامه مسیر رشد و بلوغ سازمانی، با همراهی و تلاش کارشناسان خود در حوزه این صنعت، موفق به دریافت پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن ایران گردید.

آتی سازان نماینده انحصاری فروش،نصب ،خدمات  پس از فروش آسانسور ،پله برقی وپیاده روی  متحرک و ،همچنین بالابرهای خانگی وتجاری بدون چاهک وموتورخانه و اتوماتیک پارکینگ سیستم وآسانسورهای کارگاهی  و صنعتی KÖNIGآلمان در ایران و عراق می باشد.

این مجموعه موفق به دریافت و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه  IMS که مبتنی بر سه استاندارد اصلی ISO 14001:2004 , OHSAS 18001 :2007  ISO 9001:2008, میباشد گردیده است.

برند آتی سازان با ایجاد واحد تولیدی ، طراحی ، مونتاژ آسانسور و پله برقی در منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی موفق به دریافت پروانه بهره برداری در سال 98 رونق تولید گردید.

این مجموعه با سه دفتر فروش و خدمات پس از فروش در استانهای تهران، البرز و قزوین ، با 17نفر نیروی استخدامی و76نفر نیروی پیمانکار مجرب  جهت واحدفنی ومهندسی وسرویس مشغول به فعالیت میباشد.

پیشاپیش از حسن مساعدت حضرتعالی تشکر و قدرانی را بعمل می آوریم.